REKLAMA

Reklama

Polacy zdecydowanie przeciwko propagandzie LGBT w firmach. Sondaż nie pozostawia złudzeń

187

W sytuacji głośnego zwolnienia pracownika z krakowskiej IKEI za cytowanie Pisma Świętego i brak chęci do promocji środowisk LGBT portal wPolityce.pl zlecił sondaż, w którym zapytano Polaków czy firmy powinny zajmować się ideologiczną działalnością.

– Czy w Pani/Pana ocenie firmy powinny angażować się w promocję środowisk LGBT (lesbijki, homoseksualiści, biseksualiści, transseksualiści)? – tak brzmiało pytanie zadane przez pracownię Social Changes.

REKLAMA

Jego wynik pokazuje, że Polacy nie życzą sobie lewicowej propagandy; zaledwie 2 proc. badanych odpowiedziało “zdecydowanie tak”, a 9 proc. “raczej tak” i daje to łącznie 11 proc. Z kolegi negatywną odpowiedź dało łącznie 60 proc. naszych rodaków – w 35 proc. przypadków padła odpowiedź “zdecydowanie nie”, a 25 proc. badanych odpowiedziało “zdecydowanie nie”. Z kolei 29 proc. ankietowanych nie ma zdania na ten temat. Z kolei bez sumowania odpowiedzi “nie wiem”, jest aż 84 proc. odpowiedzi negatywnych i zaledwie 16 proc. pozytywnych.

 

Reklama

Reklama

Badanie przeprowadzono metodą CAWI na panelu internetowym, na reprezentatywnej próbie Polaków liczącej 1040 osób w dniach 28 czerwca – 3 lipca.

za: wPolityce.pl

REKLAMA