REKLAMA / Advertisement

REKLAMA / Advertisement

Szczepek: Patriotyzm konsumencki – tak, ale w ramach wolnego rynku [WIDEO]

111

– To konsument decyduje o alokacji swojego kapitału, wartość jest pojęciem subiektywnym. Już nie tylko cena, jakość decyduje o wyborze klienta, ogromny wpływ na tę decyzję ma kraj i region pochodzenia. Patriotyzm konsumencki tak, ale w ramach wolnego rynku – mówił w Mediach Narodowych Artur Szczepek z Instytutu im. Romana Rybarskiego.

Instytut jest niezależnym i nienastawionym na zysk think-tankiem oraz ośrodkiem edukacyjnym, odwołującym się do tradycji szkoły krakowskiej w ekonomii XX w. Misją centrum jest szerzenie wiedzy w społeczeństwie na tematy związane z szeroko pojętą ekonomią, badanie gospodarki rynkowej oraz działanie na rzecz wolnego rynku opartego na trzech filarach: wolności, własności i sprawiedliwości. Wspólnie ze Stowarzyszeniem Przedsiębiorców i Rolników „Swojak”, Instytut prowadzi m.in. akcję promującą patriotyzm konsumencki „Swój do swego po swoje”.

REKLAMA

REKLAMA / Advertisement

Artur Szczepek z ramienia Instytutu jest koordynatorem zainicjowanej w ostatni weekend misji tworzenia Klubów myśli im. Romana Rybarskiego (patrz na dole), których celem jest przede wszystkim szerzenie myśli profesora Romana Rybarskiego oraz promowanie krakowskiej szkoły ekonomicznej.

Czytaj również:

REKLAMA / Advertisement

REKLAMA / Advertisement

Wolny rynek i nacjonalizm: będą powstawać Kluby Myśli prof. Romana Rybarskiego

REKLAMA / Advertisement

REKLAMA / Advertisement