REKLAMA

Szczepek: Patriotyzm konsumencki – tak, ale w ramach wolnego rynku [WIDEO]

76

Reklama

– To konsument decyduje o alokacji swojego kapitału, wartość jest pojęciem subiektywnym. Już nie tylko cena, jakość decyduje o wyborze klienta, ogromny wpływ na tę decyzję ma kraj i region pochodzenia. Patriotyzm konsumencki tak, ale w ramach wolnego rynku – mówił w Mediach Narodowych Artur Szczepek z Instytutu im. Romana Rybarskiego.

Instytut jest niezależnym i nienastawionym na zysk think-tankiem oraz ośrodkiem edukacyjnym, odwołującym się do tradycji szkoły krakowskiej w ekonomii XX w. Misją centrum jest szerzenie wiedzy w społeczeństwie na tematy związane z szeroko pojętą ekonomią, badanie gospodarki rynkowej oraz działanie na rzecz wolnego rynku opartego na trzech filarach: wolności, własności i sprawiedliwości. Wspólnie ze Stowarzyszeniem Przedsiębiorców i Rolników „Swojak”, Instytut prowadzi m.in. akcję promującą patriotyzm konsumencki „Swój do swego po swoje”.

Artur Szczepek z ramienia Instytutu jest koordynatorem zainicjowanej w ostatni weekend misji tworzenia Klubów myśli im. Romana Rybarskiego (patrz na dole), których celem jest przede wszystkim szerzenie myśli profesora Romana Rybarskiego oraz promowanie krakowskiej szkoły ekonomicznej.

REKLAMA

REKLAMA

Czytaj również:

Wolny rynek i nacjonalizm: będą powstawać Kluby Myśli prof. Romana Rybarskiego