REKLAMA / Advertisement

REKLAMA / Advertisement

Najpierw Lidl, a teraz Biedronka odpowiada na słowa Morawieckiego „żeby w Polsce był przede wszystkim tydzień polski”

391
Mateusz Morawiecki w zeszłym tygodniu powiedział, odwiedzając Zakłady Mlekovita:

– To w różnych sieciach zagranicznych są przecież tygodnie włoskie, tydzień portugalski, tydzień hiszpański, tydzień francuski. Bardzo pięknie, ale apeluję również o to, żeby w Polsce był przede wszystkim tydzień polski. Co najmniej raz w miesiącu w każdej sieci. A tak naprawdę przecież produkty polskie powinny być tutaj sprzedawane w ogromnej większości. Tak jak to jest w krajach zachodnich, które bronią swoich rynków, pomimo że jesteśmy częścią jednolitego rynku europejskiego.

Kolejny z zagranicznych koncernów postanowił się odnieść do wypowiedzi premiera. Tym razem to Biedronka – sieć sklepów należąca do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska (JMP), której właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jerónimo Martins.

Jak informuje firma w swoim komunikacie prasowym:

REKLAMA / Advertisement

– Od 18 stycznia br. Biedronka rusza ze specjalną ofertą produktów kuchni polskiej. Pod hasłem „Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska” na półkach sklepów sieci klienci znajdą szeroki wybór produktów typowych dla polskiej kuchni, a w folderze tradycyjne przepisy: zraziki naprędce, befsztyk staropolski czy schab nadziewany kapustą. To kolejny przykład promowania rodzimych produktów przez Biedronkę. Sieć współpracuje z ponad 600 polskimi dostawcami, od których w 2017 roku pochodziło aż 92 proc. wszystkich artykułów dostępnych w ofercie Biedronki (…) Nowej ofercie Biedronki przyświeca filozofia, zgodnie z którą Polacy są dumni z polskiej tradycji kulinarnej (…) Współpraca z polskimi dostawcami i budowanie z nimi długoterminowych partnerstw jest jednym z filarów strategii Biedronki. Aktualnie sieć współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi, wśród których są zarówno dobrze znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Dzięki tej współpracy w 2017 r. 92 proc. spośród wszystkich produktów w ofercie Biedronki pochodziło od krajowych dostawców. Ponadto z częścią polskich producentów Biedronka pracuje nad rozwojem, a nawet odbudową tradycyjnych polskich upraw, np. czosnku czy rodzimych odmian jabłek. Od ponad dekady sieć aktywnie promuje na co dzień polskie produkty i ich krajowych producentów. „Dumni z tego, co nasze” jest kolejną odsłoną akcji, zachęcających Polaków do sięgania po nasze najlepsze tradycje kulinarne.

za: biedronka.pl

REKLAMA

REKLAMA / Advertisement

REKLAMA / Advertisement