REKLAMA / Advertisement

Reklama /Advertisement

To efekt sukcesu serialu „Korona królów”. Kurski może się tylko cieszyć

185

Serial „Korona królów” na samym poczatku spotkał się z bardzo dużą nieprzychylną krytyką. Wydaje się, że ten czas dla serialu minął bezpowrotnie.

Negatywna reklama przyniosła „Koronie królów” spore zainteresowanie. W pierwszym tygodniu emoisji serialu oglądało każdy odcinek średnio 3,09 mln widzów. I chociaż oglądalność w kolejnych dniach nieco spadła, to nadal jest spora. Jak podają Wirtualne Media w poniedziałek 15 stycznia br. serial śledziło 2,61 mln widzów.

REKLAMA

REKLAMA / Advertisement

Ponieważ serial cieszy się sporym zainteresowaniem to w lutym reklamy przy nim zdrożeją aż o ponad 80%! Reklamodawcy do tej pory za 30 sekundowy spod reklamowy płacili wg cennika TVP od 7,7 tys. zł do 10,2 tys. zł netto (cena bez rabatów). W lutym będą musieli zapłacić już 17,5 do 18,5 tys. zł.

Źródło: Wirtualne Media

REKLAMA / Advertisement

REKLAMA / Advertisement